A Takarékbank az Országos Magyar Méhészeti Egyesülettel (OMME) és az Agrármarketing Centrummal (AMC) stratégia megállapodást kötött augusztusban, amelynek értelmében a három szervezet közösen lép fel a növények beporzásában kulcsszerepet játszó méhek megmentéséért, a méhészeti ágazat támogatásáért és a mézfogyasztás népszerűsítéséért. Egy betelelésre készen álló méhcsaládot költöztetett a Takarékbank a budapesti Infoparkban álló székházának tetejére, ahol egy közel hetven négyzetméteres méhlegelő is kialakításra került számukra. A méhsejt alakú ágyásokba olyan virágokat ültettek, amelyeket a méhek kedvelnek. A szeptember 7-én megrendezett eseményen bemutatkozott a kampány nagykövete, Rúzsa Magdi énekesnő is. A különleges bemutatókaptárban a méhcsalád egy hónapig fog a székház tetején lenni, ezután Bicskére fogják szállítani, ott telel ki.
A három szervezet egyebek között méhcsaládok vásárlásával, mézkészítéssel, a méhek kulcsfontosságú szerepének bemutatásával, edukációs kiadványokkal, a méz gasztronómiai és emberi szervezetre gyakorolt előnyeinek ismertetésével, a gazdák támogatásával kiemelt figyelmet fordít az ágazatra.
Az alapítószervezetek közös akciójára a szeptemberi Bábolnai Gazdanapokon is sor került, ahol edukációs kiadvánnyal, előadásokkal, méhészeti bemutatókkal, gazdákkal és látványkaptárokkal hívták fel a figyelmet a méhek nélkülözhetetlen szerepére.